Seite 140 von 583

Verfasst: 11. Jan 2007, 13:46
von schmeda
höi

Verfasst: 11. Jan 2007, 19:57
von Surflehrer-Björn-Senjor
höi

Adelbodä isch wirklich dr Hammer gsi.Und wenns eim am anderä Morgä nu besser gaht als susch, de ligts wahrschinlich a dem guätä Fäscht und äm nu besserä Cuche-Fän-Club...nimä nu än Campari Soda...
An Tom Nastüechli: Anäs Schirännä leit mä de susch kei Lacost Schüeli aa! Probiärs z negscht Mal mit äs bitz bodäschtändigärä Schuäh...de wärdets viellicht ai nid dräckig!

Verfasst: 11. Jan 2007, 21:03
von schmeda
Höi ReinerSchönfelder

Verfasst: 11. Jan 2007, 21:03
von Bani
Höi Badzemmer

Verfasst: 11. Jan 2007, 22:11
von Saborio
schmeda hat geschrieben:Höi ReinerSchönfelder
höi Wette verlieren

Verfasst: 12. Jan 2007, 00:58
von Big Punisher
höi wind

Verfasst: 12. Jan 2007, 02:23
von Motte
höi schlaflos in luzern

Verfasst: 12. Jan 2007, 08:31
von Dräcksgoof
Höi Freitag :thumright:

Verfasst: 12. Jan 2007, 09:20
von hackejunge
Dräcksgoof hat geschrieben:Höi Freitag :thumright:
höi :hello1:

Verfasst: 12. Jan 2007, 09:52
von Maniac
Höi Fasnacht am Weekend

Verfasst: 12. Jan 2007, 13:27
von Tanzbär
höi freitag

Verfasst: 12. Jan 2007, 13:36
von Gunner
höi Probeweekend

Verfasst: 12. Jan 2007, 13:37
von schmeda
höi mourinho

Verfasst: 12. Jan 2007, 14:40
von Tassenwirt
höi selten sich über ein sms so gefreut

Verfasst: 12. Jan 2007, 15:19
von chamäleon
mama?

Verfasst: 12. Jan 2007, 15:20
von Wesley
Höi Chamäleon

Verfasst: 12. Jan 2007, 15:21
von chamäleon
höi du aber wollte eigentlich nur schnell mama höi sagen

Verfasst: 12. Jan 2007, 17:06
von hackejunge
hackejunge hat geschrieben:höi met "all good things" is weekend
höi again...

Verfasst: 12. Jan 2007, 17:48
von whiteside reloaded
Höi-börzu

Verfasst: 12. Jan 2007, 19:59
von Saborio
Höi "Stärnli sammle" :D (500. Jubiläumseintrag)