Seite 4 von 4

Verfasst: 14. Jul 2005, 17:41
von kutte
"min traum wär jo gsii, wenn de thomas häberli of d'allmänd cho wär"

Verfasst: 5. Aug 2005, 17:05
von Ragazzo
Schwiizertüütsch esch eifach am schönschte!!!