Seite 42 von 86
Verfasst: 17. Feb 2008, 20:01
von rubber
Legia hat geschrieben:Schon lange keinen Eintrag mehr in diesem Thread

nur weil Ofen am wochenende nie online ist...
Verfasst: 17. Feb 2008, 20:27
von Plastikelefant
SFORZA RAUS
Verfasst: 17. Feb 2008, 20:32
von sprayvenhoe
3 Spiele, 9 Punkte...
Vertrag mit Sforza sofort auf Lebzeiten verlängern!
*duck*
Verfasst: 17. Feb 2008, 21:24
von THE GUNNER
Ofen hat geschrieben:SFORZA RAUS
Du hast ja wohl eh keine Ahnung von Fussball!!!
Verfasst: 17. Feb 2008, 21:26
von Gelöscht
Wen es so weitergeht müssen wir im Sommer noch auf UI-Cup Tour. Diese kosten wieder ganz abgesehen die Prämienkosten. Deshalb Sforza Raus

Verfasst: 17. Feb 2008, 21:42
von Radiohead
Es isch emal en Tubel gsi, e richtig miesi Fläsche
dä hät gmeint, e helli Huut, das seg e Frag vom Wäsche
Er hät gmeint bim Metzger wachsed d Cervelats im Garte
und überall wo d Sunne schini gäbs e Glacécharte
Er hät dänkt er heg es Rächt uf Sicherheit für immer
hät sich vorgstellt, s Mami butzi s Läbe lang sis Zimmer
Es isch emal en Tubel gsi, dä isch am Stammtisch gsässe
Er hät gseit: Wär schaffe will, dä hät au öpis z Frässe
Er hät grüeft: Es isch e Schand, es isch e Katstrophe
Wännt en Chällner bruchsch dann chunnter grad mit sine Goofe
Er hät blödi Witz gmacht über d Neger und die Schwule
Er hät gseit: Ich zahl doch nöd no Schtüre für di Fuule
Es isch emal en Tubel gsi, dä hät e Rundi Bier zahlt
und dänn handsem gseit, es gäb en Wettbewerb im Urwald
En Monet überläbe, ohni Bank und ohni Uswiis
Nachhär dänn es Fäscht und no zwei Kilo Gold als Hauptpriis
Si händem s Heftli zeiget mitem grosse Inserat
Deet isch ganz genau beschribe gsi, um was es gaht
Es isch emal en Tubel gsi, und e Beiz voll Psoffni
All händ gschroue: Tubel, mach doch mit di däre Trophy
Er isch uf de Tisch ue gschtige, schtolz und ganz eleige
Er hät grüeft: Ja däne Affe gangis scho go zeige!
Er hät no es Bier pschtellt, und me hät en ghöre säge
Er seg au im Urwald jedem Neger überläge
Es isch emal en Tubel gsi, dä isch im Flugzüüg gschtartet
Und woner glandet isch, da hät sis Team scho ufen gwartet
Er isch fasch wienen König ine grosses Auto gschtige
Sini Hälfer händem Proviant in Rucksack pige
Tagelang sinds gfahre, bis as Ändi vo de Wält
Und dän händsen deetglah, ohni Pass und ohni Gält
Es isch emal en Tubel gsi, dä isch am Bode kroche
S hätem öper s letschte grosse Abentüür verschproche
Er isch dräckig und elei im Dschungel umegloffe
ändlich hätter imne Dorf es paar Soldate troffe
Er hät grüeft: Jetz wili hei, so öpis isch kän Gschpass meh
Aber die Soldate händ nur gseit: Mir wänd de Pass gseh
Es isch emal en Tubel gsi, en zäche und en gsunde
Dä isch irgendwo, wiit furt vo da, im Dräck verschwunde
Er hät nie begriffe, dass dä Wettbewerb, dä grossi
nume isch erfunde worde, zumen Tubel los si
Dihei i sinere Beiz, deet händsen zimmli schnäll vergässe
Und uf sim Platz isch scho glii en neue Tubel gsässe
Die Tubel-Trophy hät nöd nur zum Gschpass eso vill Schtrophe
Jede Tubel sölls begriiffe, und au d Philosophe
All ihr Tuble wo mit eune Tubel Schprüch husiered
All ihr Tuble, ihr wo jedem Tubel naamarschiered
Schtönd emal i d Schiisi, und am Griff wos hät deet ziehnder
Wänn ihr nüme da sind, dänn vermisst eu nämmli niemer
Verfasst: 18. Feb 2008, 00:41
von MäcBier
interview im sport aktuell zwar kurz aber gut!
Verfasst: 18. Feb 2008, 08:33
von Gody
geil RADIO!!!!
Verfasst: 18. Feb 2008, 11:29
von Ofen
3 Spiele, 0 Gegentore, 3 Siege
SFORZA RAUS
Verfasst: 18. Feb 2008, 11:30
von rubber
Ofen hat geschrieben:3 Spiele, 0 Gegentore, 3 Siege
SFORZA RAUS
irgendwie bist du bald in Erklärungsnot...

Verfasst: 18. Feb 2008, 11:45
von Dräcksgoof
rubber hat geschrieben:Ofen hat geschrieben:3 Spiele, 0 Gegentore, 3 Siege
SFORZA RAUS
irgendwie bist du bald in Erklärungsnot...

Da Ofen Albaner ist versteht er die Bedeutung dieser Worte gar nicht

Verfasst: 18. Feb 2008, 12:06
von chamäleon
grande ofen - saubere, messerscharfe analyse, fundierte argumente, gespickt mit hintergrundinfos. schliess mich seiner meinung vorbehaltlos an. ps: modetrainer raus!
Verfasst: 18. Feb 2008, 13:43
von Lucerna
Lucerna hat geschrieben:Alle hier hätten auch einen Veh zu seiner Krisenzeit bei Stuttgart oder einen Favre beim FCZ entlassen, als er mal für mal lutschte.
Doch nicht immer ist dies der beste Weg! Oftmals sind die Ursachen für den Misserfolg anderenorts, als beim Trainer selber...
Ich denke, diese Störfaktoren werden im Winter beseitigt (ciao lupo sicher mal) und der Verein wird gezielt (mit Spielern, die man kennt) verstärkt!
Danke Stierli, behälst du die Ruhe und auf jetzt Ciri, zeig was du kannst!
11dez.!
lg
Verfasst: 18. Feb 2008, 13:57
von Camel
Hat ein Trainer wenigstens irgendetwas sympathisches an sich, bekäme er sicher ein bisschen Kredit. Aber Sforza... höi
Verfasst: 18. Feb 2008, 14:10
von Gunner
Spielen sie jetzt besser oder die anderen schlechter?
Verfasst: 18. Feb 2008, 14:13
von Gody
Gunner hat geschrieben:Spielen sie jetzt besser oder die anderen schlechter?
... oder haben wir jetzt einfach das Quentchen Glück das man braucht?
Verfasst: 18. Feb 2008, 15:03
von eXi
Gody hat geschrieben:Gunner hat geschrieben:Spielen sie jetzt besser oder die anderen schlechter?
... oder haben wir jetzt einfach das Quentchen Glück das man braucht?
Glück hatte man bereits im Herbst, als ein paar Spiele mit einem Unentschieden endeten.

Verfasst: 18. Feb 2008, 15:17
von Camel
Der FCL hat im Moment defintiv viel Glück auf seiner Seite. Thun, Aarau und auch Xamax waren einfach zu blöd um das Tor zu treffen. Die wirkliche Bestätigung kann erst gegen Zürich geholt werden. Mit einem Sieg könnte die Mannschaft auch mich überzeugen

Verfasst: 18. Feb 2008, 15:26
von Raubi
Camel hat geschrieben:Mit einem Sieg könnte die Mannschaft auch mich überzeugen

Und der Trainer? *duck*
Verfasst: 18. Feb 2008, 15:38
von Sammler
Fakt ist, dass die IV mindestens zwei Klassen besser ist, als das (jeweilige) Duo der Hinrunde. Fakt ist auch, dass die Mannschaft engagierter spielt und kämpft und sich nicht so lustlos und lauffaul präsentiert, wie oftmals in der Hinrunde. Fakt ist aber auch, dass es noch viele Baustellen im Team gibt. Wichtig ist, dass gepunktet wird. Dass es wieder Niederlagen geben wird, dürfte auch normal sein. Wenn aber die positive Berufseinstellung weiter so stimmt, wie bisher, dann bin ich zuversichtlich für den weiteren Saisonverlauf. Mir ist auch gleich, ob der Trainer ein

oder ein

ist. Solange die Mannschaft sich positviv darstellt und halbwegs erfolgreich auftritt, scheint er ja seine Arbeit anständig zu machen und nur das erwarte ich von ihm.